Det händer saker.

Ska jag eller ska jag inte blogga.
Det händer inte mycket som är värt att skriva i mitt liv egentligen.
Jobbar och åter jobbar. Senaste 10 dagarna har jag jobbat 9 av de.
Dock var en av dagarna planeringsdag ute vid sundbyholms slott och sedan after-work resten av kvällen.
Tänk vilka fantastiska kollegor jag har fått! Så himla härliga allihop!

Jag gillar att pendla, dock gillar jag inte att bensinen är så fruktansvärt dyr, och att våran fina bil drar så mycket. Annars har jag inget att klaga på, livet leker. Lönen kunde få vara några kronor mer kanske :)

För ca 1 månad sen köpte jag och hjärtat oss ett litet radhus, och vi kan knappt bärga oss förrän vi får flytta in. Det sker 1 september, så det känns som en evighet kvar.

Men när vi väl får flytta in, kan det ju vara kul att blogga om det. så fram till dess vetesjutton om det kommer finnas nåt att skriva om... jorå.
Metallica på Ullevi 3 juli kanske :)

Så hörs vi inte innan det så, efter.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0