sista natten, ever.

ja, spenderar sista natten i lägenheten i örebro. så passade bra att göra ett lite avtryck här i bloggen.

sjukt, att det gått så himla fort. 3 år. känns lite som om det vore igår, å andra sidan känns det väldigt avlägset.

men jäklar vad jag har trivts i örebro, nog för att distansen till flen varit jobbig då och då. men, det är en fin stad, trots allt.

C-uppsatsen är inlämnad, och allt är typ klart, imorn kommer mamma, victor och truki och hjälper till att städar ur det sista ur lägenheten.

examen var 15 januari, och det var en fin dag.


nu börjar ett nytt kapitel i livet, och vad det innebär vet man aldrig. :)
får se om jag kommer ha nåt vettigt att skriva om, i vilket fall som helst så dyker det väl säkert upp nåt, någongång.

i julklapp fick vi en systemkamera av mina fina föräldrar! så några bra bilder har det blivit, men har mycket kvar att lära :)







sista skoldagen var fin.



älskade ungar!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Mina älskade underbara barn! <3

2011-01-29 @ 22:20:46
Postat av: Anonym

jag vill läsa som din karriär nu som ssk! stort, stort lycka till nu sofia!!! vilken avd ska du jobba på?? du kommer ha så mycket att blogga om;) grattis till kandidatexamen;) puss o kram/ helene sö

2011-01-31 @ 18:34:07
Postat av: Riikka

Hej! Tack för gratulationen, grattis själv till examen och allt :) Och tack för komplimangen :) Jag har bytt bloggadress dock, ovan finns den nya. Hoppas du fortsätter att läsa!

2011-02-06 @ 20:21:24
URL: http://4sekunder.wordpress.se
Postat av: truki

När kommer det en uppdatering? =)

2011-02-08 @ 06:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0