18 augusti 2011

Det tar sig.
4 sopsäckar packade, ja vi kör på den taktiken, jättebra! :)
och 6 flyttkartonger är fyllda.
det är säkert minst hälften kvar.
har vi tur kanske det blir flytt redan nästa helg, nycklarna ska vi få officiellt 1 september. 


Jag har tre arbetspass kvar, hälften av passen denna vecka, sen har jag min första semester någonsin. Det behövs, fy fan vad sliten jag är.

Jag är ledig idag. Har lunchat med Linnéa och jag tänkte ta en paus nu och läsa Harry P. Efter jag sett sista filmen i juli började jag om och läsa böckerna från början.
Separationsångest tror jag.

Det blir en renoveringsblogg sen, spännande, med tanke på att jag aldrig renoverat någonting i mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0