6 september

varit hemma från praktiken idag, kände redan i helgen att jag var dålig, igår kväll var värst, inte helt bra idag heller, och taskigt att smitta ner patienterna, de har nog ändå. så jag har tagit det lugnt idag.

håller på och säljer min mobil, har haft den ute på annons hela förra veckan på tradera, men sista budet blev bara 2000 och jag ville ha liiiiiite till....minst. så nu gör jag ett nytt försök med blocket. jag vill ha i p h o n e 4!  snart så :)

nej håller på och tvättar, bäst att ta tag i det!

puss hörrni


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nämen.. Är du sjuk gumman? På Victor lät det som du var ledig från praktiken idag?



Krya på dig nu!!! <3

2010-09-06 @ 21:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0