15 september. oj. vad tiden går.

ikväll är det match, och jag har kanalen. vilken jäkla tur för mig, men synd för mitt skolarbete som verkligen behöver skrivas, det ska in imorgon. men dygnet har ju 24 timmar.

livet är verkligen som tråkigast när victor jobbar kväll, vi träffades t.ex hela 5 minuter igår. inte illa, och det var vid 23.30 innan jag stängde mina ögon och somnade. och så här kommer det att fortsätta enda fram till söndag, eftersom jag jobbar dygn på lördag.


min iphone är helt fantastiskt grym! inte klokt vad bra den är! den har fått ett gott betyg av den rätt så kräsna victor också, idag försökte han sno med den till sitt jobb ;)

nej det är bäst jag fortsätter skriva, minst 1500 ord ska det vara. usch.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra jobba på!!!!

2010-09-15 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0