10 september

fredagkväll. fredagsmys. helg. jag tänkte spendera 25 av helgens 48 timmar på jobbet imorn. betalt jobb. till skillnad från praktiken, som gör en måttligt slutkörd. jag jobbar gärna, jag trivs. och pengar behövs ju alltid.

åh som jag älskar min finaste victor, men han är inte prio ett just nu, jag ser mer fram emot min Iphone4 som ska komma de närmsta dagarna. jag försöker intala mig det iaf, jag vet redan att jag blivit grundlurad av butiken jag bokat den i, enligt de skulle den ju ha kommit i förrgår, och knappt en dag senare. så jag räknar väl med ett par veckor iaf. men, det är det värt.


fina leksand, de slog till med hela 7-1 mot brynäs ikväll, ganska passande med tanke på 5 dagar kvar till premiären, och att VD:n bestämde sig för att sluta idag, sådär 5 dagar kvar till premiären. men det verkar ju gå bra utan honom.


näe, ska fortsätta kolla på pirates of the caribbean nu, får spana på johnny depp tills victor släpper datorn ;)

puss hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0