19 oktober - spädning...?

usch.

blev hemma från praktiken idag, inte pigg alls. känner mig inte helt kry. trist. men måste vara pigg imorn, kan inte vara borta för många dagar.

inne på 2:a veckan på IVA.

helgen var super, jag&victor, hans bröder med familjer åkte till gävle och hälsade på Robin&Bettina och magen :)
jättemysig helg, gick en sväng på stan när vi kom upp på lördagen, hälften av oss köpte varsin mössa på stadium, kylan låg på lite :) sen gick vi hemåt, fikade, åt god middag, grabbarna åkte på hockey på kvällen, då tog vi tjejer igen oss lite, passade på medans det var lugnt ;) lite vin och ost&kex, och sedan avslutades det med en När&fjärran-match som vanligt, haha.


om det var tråkigt i den här lägenheten förr så känns det om möjligt ännu jävligare nu, när vårat hem är i flen. Saknar victor hela tiden, och kissen såklart. Hon är bra fin hon! växer som ogräs!

men borde inte klaga, bara 2 veckor kvar nu egentligen, och så ska jag träffa Sara&Helena imorn efter praktiken, inte fy skam!

Tenta på fredag också, och inte vilken som helst, the very last one!!!! eller kanske inte, läkemedelsberäkning och alla rätt ska man ha. jag och matte alltså....haha.
men man ska ju inte ta ut nåt i förskott!

jag ska fortsätta räkna nu.

ah just det, 04.50 står min väckarklocka på. det är nästan så att man blir lite sugen på att skjuta sig själv.


Kommentarer
Postat av: Jenna

Gnäll inte; min står på 4,20.....

2010-10-19 @ 21:49:45
Postat av: Sofia

haha, okej...jag ger mig Jenna, du har det betydligt mycket värre!

2010-10-19 @ 21:55:51
URL: http://sofiaalfredsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Bit ihop och stå ut!!!

Nu är det inte långt kvar.

Och du får ju komma hem till eran mysiga lägenhet och Victor o Zelda till helgen.

2010-10-20 @ 12:04:58
Postat av: Anonym

hej sofia! nu var det längesedan jag kikade in här. vad roligt att allt går bra med plugget. jag funderar just på en VUB till iva-syrra men lite osäker på om jag ska det redan nu. du kommer ha världens roligaste jobb snart;) kram helene sö (från gamla klassen)

2010-10-21 @ 20:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0