11 november - lite allvar men mest kul!

det är mycket som står på spel, fast ändå inte.
många beslut, som borde tas, men som egentligen kan vänta.
jag kanske borde vara stressad, men det är jag inte.


CV:t är klart, personliga brevet är inte riktigt klart, bilen är inte såld, inga jobb är sökta än, uppsatsen är inte klar, har ingen legitimation för sjuksköterska än och vi har ingen aning om vad vi ska göra...

victor tycker vi ska ta vårt pick o pack och dra till thailand 1 månad i februari, så vem vet, det kanske vi gör.
 "sista chansen, sen har vi 5 ungar o släpa på" säger han.. haha!

jag påminner honom om att vi just för tillfället har en monsterkatt här hemma, som vi båda redan älskar högt! hon är för go! trots hyssen.

men vi får se vad som händer, vi vet iaf att vi är lyckliga vilket som, och klarar allt, och har hela livet framför oss...


.... fortfarande ;)








och nu när jag höll på att kolla igenom lite bilder så dök den här upp igen... och jag ska ärligt säga att det är den roligaste bilden någonsin jag har sett på mig själv, har tänkt visa den förr! undrar om tjejerna ens vet att jag står där? HAHA!

 jag skrattar så jag gråter!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har så kloka tankar. Men 5st då får jag många att sticka till!!!! :)

2010-11-12 @ 12:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0