och så var snart november över...

... tänk att det bara är några veckor kvar. det känns lite väl skumt.

i lördags kväll var vi till världens finaste Moa och firade henne, som fyllde 2 år i fredags. det blev en mysig men kort kväll, både moa och victor var lite väl övertrötta så.
helt fantastiskt är det iaf att höra henne säga mitt namn "iaa" ;) tänk att det går så himla fort!


SJ går mig på nerverna, pendling är ingen höjdare. och imorn ska jag köra till örebro, tåg går ju inte att åka när man har en tid att passa. får gå upp 06 imorn, då kan jag ligga i 50 hela vägen nästan, om jag måste :)

lilla kissen med schysst stil.











victor övningskör i gävle :)



söt liten mun.

och världens sötaste lilla superman Max




puss på dig.




jag fick nöja mig med min lilla, haha!




*

har ett sånt tråkigt liv nu så det är knappt sant. men roligare blir det ju, om inte annat till våren.
då är det ju iaf skönt ute.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina bilder!! :) Victor passar verkligen bra bakom barnvagnen!!! ;)

2010-11-25 @ 09:29:15
Postat av: Claire

ååh, vilken söt liten misse ;) Är det din eller?

Hoppas C-uppsatsen går bra gumman.

puss å kram

2010-12-07 @ 08:52:31
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0