allvar.

det är nu allvaret börjar. 10 veckors uppsatsskrivande.

jag och linda fick inte första handledningsmötet förrän imorn eftermiddag. det känns lite sådär. men det är inte mycket att göra åt, kanske att det får bli lite plugg i helgen isf.

men det här är nåt som vi bara måste klara av, för om vi gör det så står vi med våran legitimation den 15 januari, teoretiskt redo att gå ut i arbetslivet.... spännande :)

 
*

ska se till att hälsa på Sofie på Emmakliniken nästa vecka, hotstonemassage och chokladbehandling står högt upp på min önskelista just nu, så känner att jag vill unna mig det! fy fasen vad skönt det ska bli!

Kommentarer
Postat av: Helena

Det kommer ni att fixa ska du se :)

2010-11-04 @ 21:06:44
URL: http://helenastraning.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åå va mysigt vi ska ha :)

2010-11-06 @ 10:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0