9 november

med risk för att låta löjlig, jag älskar gossip girl. haha.
avverkat senaste avsnittet nu från usa, så bra.


uppsatsen rullar på, jag och linda sitter på högskolan i etuna och det känns ganska trivsamt. kaffe nära till hands och internet har vi. så det här ska nog gå vägen! :)

tanken på att det snart är jul förstärktes idag, inte så långt kvar, eller jo det kanske det är.

*

om mindre än en månad åker Linnéa, Andreas och Danne ner till thailand och möter upp grabbarna, jag är så avundsjuk att jag knappt kan beskriva det med ord. hade det inte varit för uppsatsen hade min plats på flyget varit bokad för länge, länge sen.
älskade thailand, och saknade grabbar!




de kommer ha så roligt, och så skönt! jag hoppas att det blir tillfälle för nåt liknande nångång i livet. alla vänner på samma underbara ställe.


imorn ska det läsas artiklar hela dagen, på engelska. mindre kul, men det finns ju google translate annars ;)

ska unna mig spabehandling på emmakliniken på eftermiddagen, gött!


Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att det rullar på bra med uppsatsen! Jag är avundsjuk på dom att de ska till Thailand, vill också=) Hoppas du får det mysigt hos Sofie!

2010-11-10 @ 15:31:42
Postat av: Daniel

Klart vi styr nått liknande i framtiden!

2010-11-11 @ 20:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0