10 november

en hel del plugg idag.

men fokuserar hellre på det andra, jag blir lugn i hela själen av att bara kliva in på emmakliniken. hela atmosfären är klockren!
jag var drygt en timme tidigare än jag behövde pga busstiderna, så Sofie hade en kund när jag kom, så jag satte mig och tog en kaffe och bläddra lite i tidningar och njöt!

sen var det min tur, och så jäklarns skönt alltså, först fick jag kakaoscrubb över hela kroppen, och man blev skapligt sugen på choklad, sedan när den var klar fick jag ca 60 minuters hot-stone massage. det är alltså heta lavastenar som hon masserar med, hela kroppen! det får i gång cirkulationen bland annat. kan man säga, fick värsta svallningarna efteråt haha, svettades som en gris!

och så är det världens mysigaste rum och avslappnande musik, och så fick jag en chokladpralin efteråt! snacka om vardagslyx!

rekomenderar det verkligen! Soffan är skitduktig på det hon gör!
Mysigt att få lite kvalitétstid med henne också, vi skrattade lite åt att jag "ska behöva" komma till hennes jobb för att vi ska hinna träffas! haha ;) men det gör jag så gärna!

http://www.emmakliniken.se/

Det ligger i malmköping, brevid värdshuset!
Värt ett besök!

*

Väntar inte victor förrän om ca 1 timme, får se vad han säger om chokladdoften ;)

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sofia!



det var helt ok;) jaså, vad skall du skriva om i c-uppsatsen?? det är helt galet hur det går till med uppsats när man sitter på golvet som är övertäckt med lappar med ord på:)



wow då är du på slutspurten, vad skönt!!! nypan finns det myyyyycket jobb i på sjukan om du vill söka dig till hemtrakterna sen! välkommen isf;)



jag trivs super. just nu är jag på rehab/ ortoped men jobbar ibland på strokenheten också. pallitiva har jag varit på någon gång samt medicin också för konceptet är att man ska "gå runt" och hjälpas åt på de olika avdelningarna om det fattas personal. det är jättekul! men min ordinerie avd är rehab/ ortoped.



jag trivs så bra här och emil också så än så länge blir vi definitivt kvar i sörmland. kram helene



2010-11-11 @ 08:46:28
Postat av: Hanna

Lät inte dumt alls med spa vännen! <3 Hoppas allt är bra annars? :) Kram

2010-11-11 @ 11:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0