mera sommar, kom kom.

igår köpte jag&victor vår efterlängtade soffa, den är superfin! och bra, i den kommer vi få rum hur många som helst! det bådar gott ;)

igår kväll satt vi och mös hemma på marsvägen precis som back in the old days, och solen sken som aldrig förr, trodde aldrig den skulle gå ner! mer sånt!

idag har vi gjort nytta, och slipat våra köksstolar och bordsbenen, det var tungt för armarna, men vi hade en slipmaskin, annars hade vi aldrig blivit klara, och sedan ska de målas i nån fin vit nyans ;)

det börjar dra ihop sig, på tisdag är det två veckor tills vi får nycklarna. då ska victor flytta, jag flyttar in på fredagen sen :)

jag hoppas att tentan igår innebar att jag aldrig någonsin mer behöver ens läsa ordet statistik.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhhh vad skoj att ni fick tag i en soffa! Hörnsoffa med divan? Färg? Ser fram emot att få se den, och lägenheten såklart! :D



2010-05-17 @ 22:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0