7 maj, inte många dagar kvar till sommar nu

statistiken faller och vi med den... nej men vad har det funnits att skriva om senaste månaden, praktik praktik praktik...
men nu är det över, och jag hoppas att jag får komma tillbaka till B-huset på karsudden en vacker dag.
jag har kört mycket bil, fram och tillbaka från flen. och jag slås varje dag över hur dumma vissa är ute på vägarna...fan står det 100 och det är mötesfria stängsel mellan filerna, solen skiner (bakifrån, alltså ingen sol i ögonen) vägen är torr, inga problem och folk ligger i 80.... jag håller på att bli tokig! av vilken anledning väljer man att köra farligt sakta....
igår låg vi ca 25 bilar bakom nåt hemmabygge i miniformat som gick i 45 km/h, som max, i nerförsbacke.
byggde de inte en trottoar mellan valla och kholm? används den inte?

ikväll ska jag åka in till Linnéa på after-work, med läsk och grönsaker och dipp, det blir mysigt! min blivande sambo ska spela tv-spel med grabbarna. så jag ska åka ner till systemet snart och köpa öl åt honom.
och måste plugga det sista. etiskt dilemma inom psykiatrin. lätt!

måste bli bättre på att använda kamera igen.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha, jag håller med dig fullständigt om vägen till K-holm. Det är 100 på 2-1 vägen. Kan inte folk läsa skyltarna ska de fan inte ha körkort heller. Höll på att bli galen under min halvårspendling!!! (ja, eller galnare)

2010-05-09 @ 00:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0