31 maj, sommar imorn.

hela helgen har gått i ett. och lägenheten blir såå fin!

vi började köra victors grejer i fredags kväll, och det gick smidigt så vi tog sängen också, så vi sov i en mörk lägenheten, inga lampor förutom en liten lampa som vi ställde på golvet i sovrummet.

vi vaknade runt 7 i lördags, när solen började lysa in och gick upp i princip då, sedan åkte vi mot örebro vid 9-tiden, hanna,mattias och moa följde med, ikea skulle besökas :)
vi svängde förbi lägenheten i örebro och hämtade hem hallmöbeln, micron och lite smått. sedan blev det ikea, en hel del köptes, det tog ett par timmar med matstopp, mums. och på hemvägen sen hämtade vi upp soffan.

kvällen sen spenderades hemma hos åsa med fina tjejer, vackra plats, solen gick ned, och vi drack vin och snackade massa skit, himla mysigt!
när jag kom hem hade victor&mattias varit himla duktiga och satt ihop soffan och fixat internet. det tar sig :)

igår körde vi köksmöblerna och balkongmöblerna, firade morsdag, och tog mig ett glas rött i solen på kvällen, och så gick vi till ica och köpte lite mat.
sara, eric och emma kom förbi på besök, och sen kollade jag och victor på film i nya soffan och njöt. soffan är så stor så vi visste inte vilket hörn vi skulle ligga i ;)


inga bilder har jag, inte haft tid att ta några, men bra kommer det bli! :)

och vi tackar alla för all hjälp, från alla håll. vilka bra familjer vi har, och vänner! uppskattar det otroligt mycket! vi ska visa hur mycket vi uppskattar det på nåt sätt när vi kommit till ro :)

nu är jag tillbaka i örebro och det är plugg som gäller!
längtar till på fredag eftermiddag då det är sommarlov. tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0