24 maj - mindre än 2 veckor kvar.

nu är det nära.
igår målade vi det sista på köksmöblerna, och fan vad fint det blev, det kommer bli skitbra!
och igår eftermiddag fick vi sms från möbelaffären att soffan finns redo att hämta när vi vill.

längtar som tusan nu att bara få flytta in och få ordning i mitt och victors hem. vårat hem.

och för nån timme sen fick jag ett mycket positivt samtal av victor, han är så värd det! och nu kommer vi kunna umgås ännu mer i sommar :)
är otroligt stolt över honom och glad för hans skull!


bara att sätta fart nu in i det sista, föreläsningar hela veckan, och så kanske det är dags att börja plugga till tentan den 4 juni.

det kommer bli en härlig sommar, det blir vad man gör det till, nästan alla kommer vara i flen eller runtomkring. vi ska ha det kul och jag kommer ha kameran i högsta hugg och dokumentera allt, mitt sista sommarlov någonsin i detta liv. förmodligen.

*
ännu ett tecken på att det varit en bra dag, tentaresultatet för statistiken som jag gjorde förra lördagen kom upp, jorå, jag behöver aldrig mer ens läsa ordet statistik. kände det på mig :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till allt mitt hjärta!

Är så himla glad för din skull!

Puss och kram på dig!

2010-05-25 @ 00:24:17
URL: http://saraemet.blogg.se/
Postat av: viktor

Älsklingen..... Nu är det VI mot rubb ! :D

2010-05-25 @ 10:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0