en första bild




jag tog med mobilen, det blev inte så bra med ljuset.
men soffan är gudomlig och tavlan är underbar.

och gardinerna är en tillfällig lösning som mamma sydde upp för att vi inte skulle dö av värmeslag, och för att dataskärmen inte ska smälta, fanns inga persienner nånstans i lägenheten, så man kan säga att det är prio 1 på listan...nånting. macke och barnen kom hit igår och hjälpte oss få upp rullgardinen i sovrummet iaf så solen slipper väcka oss 06.00 varje morgon.


första dagen på sommarlovet, och jag njuter fullständigt av att bara gå runt och vara i lägenheten...första gången.
victor har sin första dag på nya jobbet och jag hoppas det går bra.
och ikväll ska vi brudar ta en after work i etuna igen och sen bio.

och helgen var lovely. vilket väder! vi tittade på alla glada studenter på dagen i lördags, åh vad man blir sugen på att själv ta studenten igen, och igen, och igen. sedan gick jag och jobbade ett par timmar sen tog jag en taxi till festen, och nånstans där bestämdes det att det blev amazon iaf, förfesten, alltid roligast, amazon helt okej! jag hade kul!

seg dag igår, efter mycket om och men kom vi till orrö, stekte ett tag, sen blev det pizza, och tennis, tur att matchen inte blev så lång, jag hade redan tappat fokus...

som sagt, en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättefint vardagsrum! Måste komma & titta snart ju, är sååå nyfiken! :D



Kram!

2010-06-08 @ 09:26:04
Postat av: Cecilia - mamma till Ella

Ni ser ut att få det fint i nya lägenheten! :)

Kram!

2010-06-08 @ 18:05:51
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0