21 juni

ännu en helg har gått, det går förjäkla fort nu...
i lördags jobbade jag först 7-17, hann se lite av bröllopet då och då, himlans vackert! när jag slutade så slog jag rekord i att gå hem, duscha, byta om och gå ut igen. sen kom sofie och hämtade upp mig, och vi åkte ut till åsas föräldrars hus, som jag tidigare skrivit, flens finaste ställe.

det var en härlig kväll, med massor av fina människor. vi grillade och drack lite, och sen flöt kvällen på... och vi lyckades övertala de ständiga "krog-killarna" att stanna kvar och inte gå ut... de ringde och avboka taxin, en sådan sak har inte hänt någonsin tror jag? ;)

iaf, en mycket bra kväll, måste göras om åsa!

igår var det fullt upp, måla hallmöbeln ytterligare en gång, så jäkla fin blir den, sedan åkte vi på kalas i kholm, och väl hemma åkte vi ut till ekborgen där grabbarna spelade fotboll ett tag, jag låg i gräset och njöt i kvällssolen, hade lätt kunnat somna...








cyklade ut till yxtaholm imorse runt 7, piggnade till på vägen som tur är, sedan - en underbar dag. var inte hemma förrän 14.30. helt slut. och nu är jag fortfarande lika slut, men vill vänta på victor som slutar jobba 23.00, så vi hinner se varandra nånting denna dag, för imorn börjar jag jobba på schema, första dygnspasset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0