18 juni

jag tycker det är härligt med fotbollsmatcher hela dagarna, då vet man att det finns nåt att kolla på på tv, vi har ju fortfarande bara svt och 4, det går inte fort fram det här med telia.....
men den där vuvuzeelan blir jag tamigfan galen på!

år 2006 hjälpte jag till ute i ett stall utanför flen, och den här sommaren ska vi göra detsamma, jag och sara. helt fantastiskt!
jag var där i måndags och i onsdags, i onsdags sken solen som aldrig förr och vi red runt sjön drygt 1½ timme. asmysigt! vackra djur, ska ta massor av bilder!

kl 07 onsdag morgon.


hade dock en träningsvärk utom denna värld igår...men skönt ändå :)



lyxa till det lite igår till matchen



och mamma hjälpte mig att göra fint på balkongen, blommor är inte riktigt min grej faktiskt...haha. men man kanske lär sig.


jag klarade min sista tenta också som jag gjorde innan sommarlovet, alltså, en heeeelt fri sommar utan plugg, och sen bara en termin kvar. herregud.


och jag njuter av sambolivet, så himla mysigt det är att komma hem till victor och jag blir lika glad varje dag victor kommer hem från jobbet. min finaste ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Huuuh, skulle aldrig klara mig med bara 2 kanaler.. Tur att det finns internet! ;)



s Ja vi kan ju bilda klubb när det gäller blommor! Har inget intresse alls tyvärr.. Men men..

Hoppas ni får en härlig helg!



STOR KRAM! <3

2010-06-18 @ 09:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0