sjuker

nytt år nya möjligheter.

sälenveckan var helt fantastisk, allt var bra, och vi hade såå roligt hela tiden! nyårsafton kunde inte ha blivit bättre, det var full fest i nästan 14 timmar! och jag ska lägga in bilder och skriva lite om det :)

inte nu, för jag är verkligen dyngförkyld och kan knappt andas känns det som, så ska lägga mig strax, för imorn blir det plugg igen! Seminarie på torsdag!

tänk att det imorn bara är 11 dagar kvar till thailand, jag har nog fortfarande inte fattat att vi ska åka förrän jag är på arlanda, för just nu känns det bra långt bort, med -20 utanför fönstret...

har varit och tagit hepatit A-spruta idag med, det gick fint. så nu är jag nästan redo, måste köpa myggskydd bara, vill inte få samma skit som sist jag var i thailand...

dagens + : studentrabatt på vaccinationsmottagningen, GPS i mobilen, alla hundratals bilder från sälen som dyker upp på fb då och då & victor, han ligger på + nästan alla dagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0