en bra dag - 14 januari

3 ynka dagar kvar! så om 4 dagar ligger jag förhoppningsvis och njuter av sol&värme, helt galet vad skönt det ska bli! som vi ska ha det bra, jag och mina fina älskling. samma dag vi kommer hem har vi varit tillsammans i 2 fantastiska & underbara år ♥

*


men smakar det så kostar det, har en HEL DEL att plugga, och det är inget jag kan ta igen när jag kommer hem, utan det bara måste göras där nere! hoppas att internet-anslutningen fungerar som den ska där nere, jag kommer behöva den!
och att vi ska bestämma vad vi ska skriva om i C-uppsatsen nu, hade jag ingen aning om, lite bekymrande...
men det får gå! jag kommer att klara det! obligatoriska statistikuppgifter, artikelgranskningar och projektmallar kan man väl göra på stranden med..... och plugga till tentan....

hade möte med läraren i tisdags eftermiddags, hon sa att hon tyckte sig tyda ett litet rop på hjälp i mitt mejl, och hade jag vetat allt som ska göras innan så var det nog snarare ett stort rop på hjälp! ;)
hon sa också "- glöm inte bort att njuta nu"

ingen risk för det! :)



(phi phi -07)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha så kul och tänk inte för mycket på skolan ;)

2010-01-14 @ 18:52:12
Postat av: Jenna

Sjysst att hon var lite förstående iaf. Du får väl plugga istället för att läsa romaner!!! Det går nog bra.

VI är INTE avundsjuka iaf.....

Ses i helgen. Måste ju lära mig kaninsteken!

Kram

2010-01-14 @ 20:39:12
Postat av: Hanna

Trist att du måste plugga i Thailand,men det där grejar du! <3

Om 3 dagar sitter vi på flyget.. WEEEEEEE!

2010-01-14 @ 20:55:32
Postat av: Viktor

Jag älskar dig :D

2010-01-15 @ 00:17:44
Postat av: Åsa

Din första dag på stranden är min första dag på jobbet. Kontrasternas kontrast! :) Känns konstigt att det "bara" är två år ni har varit tillsammans. Känns som det är typ hundra år! Känns som det alltid har varit ni. Lycka till med allt skolarbete och ha det underbart!!! Puss & kram

2010-01-15 @ 11:16:45
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0