duojag

leksand har varit här under kvällen, om de gjorde det bra eller inte låter jag vara osagt, jag skulle dock tippa på att de gjorde det mindre bra, men vinst blev det.

jag hade funderingar på att gå på matchen, själv. konstigt? ja kanske, det hade nog kännts lite skumt...

men så blev jag ju totalt däckad av förkylningen, så behövde inte tänka mer på det. lika bra det kanske. det krävdes mina sista krafter att gå till affären och handla lite mat, helt slut var jag.

*

jag var vaken imorse när sverige spelade, eller jag låg och lyssnade med stängda ögon, faktiskt, och så blev det 2-2 och hoppet tändes lite... och sen gick det utför och jag stängde av när det var 5 minuter kvar, anade vad som komma skall och slapp då bli besviken...

snart är OS slut igen. tråkigt, trist.  och jäklar vad långt det känns till nästa, london 2012. vad finns det att se fram emot där?

nej, läggdags, hoppas att morgondagen bjuder på nåt roligare.

*

och som jag längtar efter förändring, och samtidigt livrädd. men det är en sommar först, och den kommer se ut som vanligt :)
men det är inte såå långt kvar...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig gumman!!!

2010-02-26 @ 11:45:24
Postat av: Viktor

Älskade Älskling :D

2010-02-27 @ 11:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0