men skjut mig

klockan är på tok för mycket för det här när det är tenta 8.15 imorn.

men måste få avreagera mig lite, detta är det absoluta tråkigaste, mest onödiga jag någonsin pluggat, del II, i vetenskapsmetodik,teorier, förbättringskunskap, kvalitativa forskingsansatster och kvantitativa hit och dit, och då tänker jag inte ens nämna det sjukaste, eller jo, statistiken, visste inte att vi läste till ekonomer hela bunten, men så var tydligen fallet.

jag började bara grina 1½ gång i thailand över dessa förbannade obligatoriska statistikuppgifter som skulle in (så här i efterhand visade det sig att jag kunde ha skickat in de igår om jag ville, så lät det inte innan jag åkte, inte så schysst)


aja, det får gå som det går. som tur är så behöver man bara göra om den delen man inte klarar istället för hela tentan, det är ju positivt.


bara några dagar kvar, längtar efter victor galet mycket här nu, som vi ska mysa på fredag kväll när han kommer hem från jobbet ♥

ps. cheferna på hans jobb älskar honom,(samma chefer som inte vågade vara utan honom i mellandagarna, som höll på att kosta oss våran sälenresa hihi ) varenda avdelning sliter i honom och vill att han ska jobba på deras avdelning - får se vart han hamnar nu, det är nästan att man blir lite stolt ;)


3 dagar, 03 timmar, 16 minuter kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0