lördag 6:e februari

det är lördag och jag pluggar.
positivt är att jag är ledig hela v7. hur det kommer sig är ingen som vet, men nog ska det bli skönt alltid, ta tillfället i akt att mysa i flen kanske.

eftersom det gick åt mindre än beräknat med pengar i thailandet, så saknar jag nu endast 3 säsonger av Vänner i bokhyllan.
och suget efter en systemkamera är större än någonsin.

ikväll blir det lasagne, mellan studierna och melodifestivalen. jag vet bara att ola ska vara med, det räcker så.


nu slog det mig, att jag är ledig v 7 har ju endast med att göra att det är OS, tack för det uni. kunde knappast ha blivit bättre.


och snart stundar även det viktigaste av allt - kvalserie.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, då tycker jag allt att du ska ta dig in till E-tuna någon dag vecka 7! :)

2010-02-07 @ 18:59:06
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0