jag pysslar.....

jajjemen, har städat lägenheten idag och grejjat.
tänkte att jag skulle ta tag i de 4 fotoramar jag köpte i affären brevid lager 157 när de öppnade, om det nu är 2  år sen kanske...ja länge sen iaf. de är ganska fula (väldigt fula, billiga) men tänkte att tillsammans och med snygga bilder kanske det blir fint...

det står en fin liten mening på de, en av de har " växer inte på träd" en annan har "att komma ihåg hur det var" och " jag hade en känsla av".....
ja det låter ju fint.


plockade upp de ur sina förpackningar, har inte ens gjort det på dessa år jag haft de, och det visar sig att fotohållarens skåra är på tok för smal för att få ner fotografiet i.... på alla 4 st...

ja vad bra tänker jag och tar fram min nya hammare.........

näe, efter 30 minuter med diverse verktyg som finns här, hammare, gaffel och olika mynt av diverse tjocklek så har jag gett upp, och var de fula innan så ser de värre ut nu...

det var den pysseldagen det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0