näst sista dagen

ja åsa, du har rätt, nu är det verkligen slut på sommarlovet, första praktikdagen, och svinkallt, jag har frysit hela dagen... det blev en lång dusch när jag kom hem.

jag tar emot hösten med ganska öppna armar, inte riktigt helt och hållet. mest nervös för vad som komma skall, en ynka termin kvar, sen är jag förhoppningsvis sjuksköterska! och vad händer då?






en av dessa sötnosar är kanske hemma hos mig och victor om ca en månad, om allt går vägen :)





han är bra fin, lilla hjärtat!


och så prinsen, 2 dygn gammal på första bilden:




så mysigt att man dör!
ser ut som att jag också är på väg att somna, himla fridfullt ♥


*

nytt bloggryck nu kanske, blev mer jobb än vad jag trott att det skulle bli i sommar, jag gjorde mitt sista dygn i lördags, så det blev inte mycket till ledigt...ja igår då, om man ska vara petig ;)

kommer säkert finnas massor att skriva om i höst, om inte annat får jag väl hitta på :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Finaste Max! Mammas lilla tutt-olle! <3

2010-08-30 @ 20:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0