vackra soldater

det här stiger en åt huvudet alltså, i förrgår kväll stod,satt, sprang jag runt i lägenheten, och visste inte var jag skulle ta vägen, och så gick så pass bra för leksand, att jag grinade av lycka. fantastiskt. och om victor vill, och om pelle prestberg vill, så får han gärna vara ihop med oss. jag älskar karln, han gör underverk! alla mina framtida djur ska heta pelle p.

ikväll har jag tackat ja till middag och hockey på o'learys med helena. vad har jag gett mig in på? jag hoppas att vårat bord är vid den tv-apparaten som visar södertäljes match...hoppas på det! det är helena som bokat bord, och hon borde ju vilja se sitt lag.

håll tummarna nu ni som läser!
det börjar dra ihop sig.

så jag tar en dusch och sen drar jag, vid ett dåligt resultat, räkna inte med nån uppdatering på en vecka eller två, vid ett bra resultat, så uppdaterar jag om vilken champagne som ska köpas till söndag, sista matchen!

vackert klipp:

er tid har halvvägs runnit ut, och vad det än blir så har ni tur
och vi har sett allting förut, så låt det bli ett lyckligt slut





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0