påsk 2010

påsken har varit underbar, massa god mat (tycker alltid jag skriver om mat),fest med de absolut bästa människorna och släktumgänge.

ja i torsdags var det dags för amazon igen, och skärtorsdagen är alltid bra, alltid! förfesten tog start hemma hos danne vid 16.00, och sedan droppade det in folk hela kvällen, tills det blev amazon, som var kul! och mycket folk

i lördags kväll hade åsa inflyttningsfest i etuna, och det var en härlig kväll, som slutade på harrys, vilket inte var någonting i jämförelse med åsas fest, varför måste man gå ut, man tappar bort alla osv..
men det dög ändå, ett tag! sen blev det kebab och taxi hem.

och här tänkte jag lägga in massor av bilder som jag tagit med min mobil, nog för att den har 12 mp på kameran så är knappt en enda bild bra som är tagen i dåligt ljus..alla har jätteröda ögon (mest jag), men kan lägga in nån:







en lyckad helg.
i sommar får det bli repris, i min och victors lägenhet. woooop!
längtar så till vi ska flytta ihop, det kommer bli grymt!


på fredag är det dags för tenta igen, och det känns mindre kul. sen är det dags för psykiatri-praktik 4 veckor.

*

dags för match ikväll igen, jag kommer vara nervös som ett as. är glad att den inte går på tv, går ju att betala för den men, nej.
usch, det är så viktigt, viktigt, viktigt! måste vinna!
3 matcher kvar.


Kommentarer
Postat av: Robin

Haha! Betalade inte heller. Det är ju som att betala 80 spänn för att må dåligt i 3 x 20 minuter :D Följde istället Rögle-AIK på teve och det var bättre. Tack AIK! Och tack Pelle. Hade kunnat betala en slant för att se det målet live.

2010-04-07 @ 11:26:14
URL: http://robinpersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0