nya tag.

ah, besvikelsen börjar lägga sig.
bara att ta nya tag nästa år. denna gång var det dock spännande in i den absolut sista minuten, bokstavligt talat.

imorse gick jag och hjärtat upp vid 06 och åt frukost tillsammans innan vi åkte iväg åt varsitt håll.

min första dag ute på karsudden har varit bra, lite svårt att ta till sig allting dock. det ÄR några av sveriges farligaste människor som är där. det är bara att vara som vanligt och försöka se människan i sig.

jobbar 7-16 ca 4 dagar i veckan, jag tackar ja. kunde knappast ha blivit bättre.


...och så kan jag lägga ytterligare än klarad tenta bakom mig. härligt!

...och så var det ju bara 1½ månad kvar till samboskap ;)

Kommentarer
Postat av: viktor

ZamboO !!! :D

2010-04-14 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0