födelsedag, helg, kalas och världens bästa pojkvän.

jag fyllde 24 år i torsdags, en mycket bra födelsedag.
fick sluta lite tidigare från karsudden, och åkte tåg in till eskilstuna med linnea, mötte upp åsa och sen gick vi på after-work på Grappa, jäkligt mysigt, blev en drink, lite vin och en cider och god pizza och mycket tjejsnack, och sen åkte jag tåget hem vid 20, kanonbra! tacksam över att ha så fina vänner ♥
tackar för alla gratulationer! :)

idag har vi haft kalas hemma hos mina föräldrar, himla mysigt. tacksam för alla fina presenter, pengar till flytten, och så har ju jag den bästa killen av de alla, nog blev jag chockad alltid, hade ingen aning....haha
vet inte hur många år jag har tjatat om denna:



så jäkla fin!
tack min älskade ♥

imorn är det dags för vecka 2 på praktiken, det ska bli kul!

slänger in ett par fina vårbilder också:





ingen är gladare än murre att våren är här :)




mycket vatten... en annan vår fick vi bära kanoterna under bron...


nu ska jag pussa lite extra på victor!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för supersmarrigt fika & tårta! Du är ju GRYM på att baka! Recept på dajmkakorna & rulltårtan tack! ;)



Haha jaaa, du blev verkligen paff när Victor gav dig tavlan! :D



Tack för idag tjejen! Ha det gött, ses & hörs!



Kram kram

2010-04-18 @ 20:34:46
Postat av: viktor

Haha ! jadu.. :D

sjuuuukt fin katt !

Om det är nån som ÄGER brogetorp så är det Murre.....

murre den stoore !

2010-04-18 @ 20:41:56
Postat av: Gissa vem?

Äckelkatt

2010-04-18 @ 23:07:35
Postat av: viktor

Haha... ja avundsjukan lyser igenom !!!

2010-04-18 @ 23:24:46
Postat av: TRUKI

Alltså han ser ju för trött ut murre. Ska han iväg och fälla en grävling där eller? :P

2010-04-18 @ 23:39:08
Postat av: Robin

Murre! Den gamla kungen står än!



Kanske ser han lite sliten ut.



Men vi vet ju alla vad som händer om man släpper in Murre i ett rum med en annan katt...

2010-04-23 @ 20:42:58
URL: http://robinpersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0