with the flow

bara för att göra helgen ännu bättre för oss, så klarade jag tentan som jag skrev i fredags, och är numera registrerad på riktigt, skönt att slippa ansöka om dispans. väldigt dumt att lägga omtentan så nära terminstart, men nu är det fixat, och jag kan hyffsat stolt välkomna mig själv till termin 4! hälften kvar nu...






Dagens låt: Paradiso Girls- patron tequila, helt okej :)



btw. tänkte scanna in ett par bilder på söndag, inte från igår direkt, utan kanske från i förrgår, eller snarare ett par år sen. vem minns inte våran bulgarien-resa?! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men guuuud vad skönt! Jättegrattis!!! :D Kram

2009-09-04 @ 18:03:12
Postat av: Helena

Grattis till tentan! :) Hoppas att ni får en trevlig helg så ses vi nästa vecka igen...

2009-09-05 @ 10:12:28
URL: http://heenamedl.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, är det bilder man överhuvudtaget vill se? =)

Grattis till er båda för nya jobbet och tentan! ni är så bra!

2009-09-07 @ 12:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0