I bring the fire!

skönt med en ledig dag idag. hade tänkt städa men var på vårdcentralen tidigare idag och det var så obehagligt att jag inte hade lust att städa sen, så jag åkte ner på stan och köpte lite grejjer, bara nödvändiga såna, elvisp, så jag kan göra potatismos igen, jag älskar potatismos, en ny ram till mitt foto av mig och bebislillebror, andreas och alexandra, eric och anna, ville ha en fräsch ram till den gamla bilden,(påminner mig om jag ska framkalla bilder, nångång) några fina ljuslyktor, häftstift till min nya häftapparat, så jävla snålt att det inte följer med apparaten, hårinpackning till mitt snart ganska slitna hår, och det bästa av allt:
aftonbladet sålde en lonelyplanet-guide av phuket idag, slog till direkt, den ska med på resan. även fast vi redan varit där kan det vara kul att ha!

sen mötte jag upp sara och helena för lite fika! himla mysigt och sitta och snacka skit ett tag och bara vara :) planerade fredagen då Linnéa kommer hit, det blir lite vin och middag, och sen får vi se vad vi hittar på.



är ledig imorn med, och då måste jag städa, finns ingen återvändo!


bästa låten idag, imorgon och igår: Kevin Rudolf f. Lil Wayne - Let it rock


Because when I arrive,
I-I bring the fire.
Make you come alive,
I can take you higher.
What this is?
Forgot?
I must now remind you.
Let it rock, let it rock, let it rock.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hittar du nåt bra i guiden måste du bara tipsa mig! Så kan jag kolla om det var nåt att ha innan ni åker... =)

2009-09-15 @ 11:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0