silence

och så har ännu en vecka gått. i fredags var vi hemma hos victor, och spelade lite poker och plump, jag , victor, stefan, truki, jeppe och svenne, plump är ju bara för kul alltså! inte spelat det sen i sälen, och då var jag sämre än sämst, haha. men kul ändå som sagt.

igår morse hade jag och victor nästan bestämt oss för att aldrig mer gå ur sängen, dock stod det tennis på schemat, och jag traskade hemåt. farmor &farfar och mormor&morfar kom till oss på eftermiddagen, och det blev kräftskiva, men jag åt mest paj, så kladdigt med kräftor :) och så gick vi vidare hem till gurra, förfest och fotboll, sen gick vi ner till amazon, kanske var 10 pers där inne,vi gick inte ens in, så killarna beställde taxi till kholm, men jag och victor var vuxna och gick hem istället! men en klockren förfest iaf :)

idag har jag,victor, truki och jeppe, linnéa och andreas, varit på lager 157, fikat och gått en sväng bland kläderna, köpte ingenting faktiskt!

sen åkte jag hem till örebro, tåg, alltså utan skrivaren, norrmännen bestämde sig för att åka imorn istället!

*

min bror har varit i Bergen,Norge, i veckan och sökt jobb, dock så har de inte hittat nåt boende, så efter jobbet i fredags, började de resan hem mot flen, det är säkert en 70-80 mil eller nåt, fruktansvärd lång resa... självklart ringer han tidigt igår morse, säger att de har fått punka och krockat in i ett räcke, lyckats sätta dit reservhjulet och tagit sig till örebro och ska ställa bilen hemma hos mig vid lägenheten, får punka på reservhjulet nån km innan. såklart, det är ju inte för inte man är orolig när han är iväg på äventyr...
iaf, jag var precis och kollade så att bilen stod kvar, och jag säger då det, så den ser ut, hela sidan är typ uppsliten, så får väl säga att de hade tur, egentligen! :/

som jag brukar säga till victor, truki, stefan osv, inget fel med att åka tåg, kanske, vad vet jag :)


praktik imorn, hoppas de är snälla mot mig!
och victors första dag på nya jobbet, hoppas de är snälla mot honom och att han stortrivs :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch, jäkla olyckor hela tiden! :/

2009-09-07 @ 15:15:29
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Nej men fy så otäckt! Vilken tur att de klarade sig så bra!

Hoppas allt är bra.. Tack för din fina kommentar förresten! Kram

2009-09-07 @ 18:04:02
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0