sick

jag tycker så synd om mig själv. börjar bli sjuk, känner det i hela halsen, ögonen och kroppen. i know this feeling, och det brukar inte sluta så bra...

synd att det kommer nu, med praktiken och allt...

och en otroligt saknad pojkvän, (som jag inte vet när jag kommer få träffa igen) blandat med en sjuk sofia, är ingen bra kombination...
om det är jobbigt i vanligt fall blir det värre nu... snälla, stå ut med mig hjärtat...


idag har jag iaf stått och tittat på bror och oscar när de försökte få i ordning på skrothögen som stått här borta ett par dagar, otursbil, minst sagt. vet inte hur länge de höll på och bytte däck, slog och sparkade på den trasiga sidan av bilen, för att det nya däcket skulle få plats, den var ju lite demolerar som sagt,ingen av sidans dörrar gick att öppna t.ex. tillslut med hjälp av en stor hammare från macken här borta och diverse kasserade bildelar, fick däcket plats och patrik kunde börja köra hem den, tydligen så kom de enda hem konstigt nog....
sen har jag träffat sara på stan och fikat lite, och pratat, trevligt värre. sedan så gick vi hem, duktiga som vi är...

funderar på att bädda ner mig, men det är så satans varmt och jag svettas som en gris...

jag kommer att kolla på idol-uttagningarna sen kommer jag att bojkotta hela tävlingen, precis som förra året, om jag har tröttnat? oh yes!


imorgon kommer jag utan tvekan köpa mig lite glass, det är jag värd. tror jag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nä men tjejen då.. :(



Krya på dig nu! Kramar om

2009-09-08 @ 22:04:15
Postat av: Emelie

Krya på dig! kram

2009-09-09 @ 16:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0