så var den helgen över

åh vilken mysig helg jag och victor har haft!
han kom till mig i fredags kväll runt 22, direkt från strängnäs, där han numera jobbar då :) och han plockade upp mig och så åkte vi och käkade på MAX, jag älskar max... tyvärr får man väl säga haha.

igår låg vi och myste och drog oss ett bra tag i sängen, sen åkte vi ut till Marieberg och IKEA, jag hittade det mesta av det jag skulle ha, dock blev jag utslängd från skopunkten efter bara en liten stund där inne?! Vafan liksom, och inte utav vem som helst heller, nej victor!!! jäklar vad sur jag var, hade ju redan hittat ett par skor som jag skulle köpa, men jag ville inte ställa till med en scen, så jag lät mig släpas därifrån!! hrm.... haha. jag kommer att återvända, och då kommer jag köpa alla de skor som victor inte tyckte att jag skulle köpa. måste ju ha ett par vinterstövlar, inte något konstigt med det =)

sedan åkte vi ner på stan, gick och åt middag, levande ljus och det var så romantiskt så, grillad kycklingfilé och råstekt potatis blev det för min del, mums!
sen blev det bio, samma som alla andra har sett i helgen, Flickan som lekte med elden, och den var bra! ser fram emot nästa dock! det roligaste var nog när victor blev så rädd och hoppade till att tjejen i stolen brevid honom blev ännu räddare för honom och höll på att få slag, "åh herregud" var hennes reaktion på det hela, och jag och victor fick hålla oss för skratt tills vi kom ut haha

nu håller jag på och lagar tacopaj, och ska väl titta på kändisdjungeln och sen den här fruktansvärt urusla serien som baseras på marie jungstedts böcker, ska titta bara för att jag har läst boken och för att jag vill se om de kan bli ännu sämre än vad det var förra söndagen!

2 veckor framåt ska jag praktisera på vårdcentral, det ska bli roligt, få se lite andra saker! som BVC, barnmorskor osv =) mysigt om inte annat!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Viktor Johansson

HAHAHHA !!!!!!!!!!!

2009-09-20 @ 20:06:02
Postat av: Hanna

Åh, vilken myshelg ni har haft! Härligt! <3



Jag har samma problem jag när jag går in på Skopunkten..Morr

Kan inte VI åka & shoppa ngn gång? :D



Haha! Hade gett vad som helst för att se Victor hoppa till inne i biosalongen.. ;)

Vilken rolig praktik du kommer få!



Kram kram

2009-09-20 @ 20:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0