så duktig så

vilken bra dag!
victor har fått jobb idag, i strängnäs! och vi är så gladaaaa! :D det förtjänar han verkligen, det kommer bli kanon!


imorn åker jag hem till flen, stefan och truki plockar upp mig på vägen,  helgen är inte planerad än! fira victor lite kanske :) resten tar vi som det kommer...



på måndag börjar praktiken igen, jag ska vara 5 veckor på hematologen, där patienter ligger med blodsjukdomar, som cancer t.ex.... det kommer nog bli tungt, sen ska jag vara 2 veckor på en vårdcentral också! det blir nog spännande allting får man hoppas!


ha en bra helg alla!
puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

JÄTTEJÄTTEGRATTIS Victor! :D

2009-09-03 @ 23:27:52
Postat av: Cecilia

Tack för din fina kommentar:) Kramar!

2009-09-04 @ 14:04:02
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åh vad kul för honom! Gratta från mig :) Vad är det för jobb? Puss

2009-09-04 @ 15:00:27
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0