onsdags-premiär!

livsfarligt att praktisera, jag överkonsumerar kaffe som aldrig förr. inte bra för maaaagen!

*

och sen undrar jag om det är någon som kommer köpa den här nya skivan - Aqua Greatiest Hits, som de gör reklam för på TV?





praktik ikväll igen!


update. höll på att glömma det absolut viktigaste! det här är är ingen vanlig onsdag, nej, idag börjar hockeyn igen, och jäklarns vad kul det ska bli! jag är lika laddad som alltid! ikväll kommer leksands hit, nästan, de möter västerås, det ska de vinna! spännande att jag inte kommer veta nånting ikväll, så om nån känner sig manad och skicka ett sms, pappa kanske?! varsegod :)

27 november kommer Leksand hit, till örebro! vilken dröm!

Heja Leksand!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag ska såklart köpa den skivan...NOT! Har du sett att de typ rear ut den också? 129 spänn..kanske vore nåt :P

2009-09-16 @ 17:51:48
Postat av: Hanna

Hähä! Självklart ska jag köpa skivan! Den kommer gå varm på min fest..HAHA! ;)



Kaffe är ju blä Sofia.. Trodde vi hade pratat om detta?! ;)



Jaså.. Så hockeypremiär idag? Skoj! Heja Dif.. Och lite Lif oxå.. ;)



Kram kram

2009-09-16 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0