ny vecka, och satans kallt ute

åh ännu en helg har gått, fasen vad fort det går! hinner inte med för fem öre, bara 4 veckor kvar på praktiken nu

i torsdags när jag fick vara med en barnmorska fick jag vara med om helt fantastiska saker, fick bland annat känna på en liten bebis i magen som är beräknad till nu på torsdag, så den var riktigt redo för att möta världen :) och fick lyssna på hjärtljuden, spännande som tusan :)

i fredags åt vi gott hemma hos sara, och drack vin och bara snackade massa skit! väldigt mysigt!

i lördags bar det iväg till stockholm och kryssning med en annan sara och hennes vänner, det var kul ,men mycket äldre på båten, och våran granne var lennart 80 år, som hälsade på oss i hytten både en och två gånger, drog ett par fräckisar för att sen komma tillbaka och spela ett par truddelutter på sitt munspel haha, så jäkla roligt, dagen efter bjöd han med oss på dans på eftermiddagen på däck 8, men vi höll oss till karaeoken haha! sara gick till final för övrigt, men nisse på 60-70 bast vann med Gulli-gullan kokooo som en gök, haha. den lille farbrorn grät nästan när han vann, han var verkligen värd det :)


nu väntas en vecka av praktik och massor av plugg, så åker jag hem till flen på fredag, tror jag! kan inte vara utan vigge mer än 2 veckor...haha, toffel man är...


bytte batterier på kameran innan jag åkte till kryssningen, visade sig att det var 2 tomma batterier, så inte en enda bild har jag. så bra är jag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0