drömma får man...

har suttit och kikat mest på skoj på hus på hemnet.se. hitta bland annat en fantastisk fin (häst)gård utanför bettna för ca 3 miljoner. ja jag säger då det, det var pool på altan och hela skiten rent ut sagt. haha.
då kan jag ha mina fina hästar där sen också, alla ska vara svarta med jättelånga manar, så det blir väl de här frieserhästarna, kanske en och en annan arab också, vilken dröm :)

både jag och victor längtar tills vi kan flytta ihop, det får väl bli när jag är färdigutbildad. är ju inte så lång tid kvar egentligen, jag visade honom några hus nu på msn, hans svar på de blev tillslut:

Viktor säger: vi bygger eget i brogetorp sen !!!:D


så vi har storslagna planer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Farligt att flytta för långt från mammor och pappor haha!

2009-09-11 @ 17:32:09
Postat av: Helena

Haha, man kanske kan få ett stall på brogetorp också.. eller? ;)



För att vara ärlig så va jag inte speciellt imponerad av ishallen. Men, tror de gör om den lite nu inför allsvenskan om jag förstod det rätt. Ha dock inte för höga förväntningar ;)



Det låter trevligt. Vi kan ju hitta på nått måndag eller tisdag när du ändå är ledig :)



Puss

2009-09-12 @ 10:09:13
URL: http://heenamedl.blogg.se/
Postat av: Pynghynden

Låter bra, viktor kan börja nu så är det färdigt om 5-6år..

2009-09-12 @ 17:19:58
Postat av: BREEZY

gillar du shopping, fest & skönhet?

KOLLA GÄRNA breezy.se :)

2009-09-12 @ 17:44:40
URL: http://breezy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0