bra & mindre bra

jeansen satt kanon, vilket kap! de ska jag ha på fredag, när jag kan klä mig i civila kläder igen...värsta med att bli sjuksköterska, likadana kläder varje dag.... för när jag cyklar iväg 06.15 på mornarna är jag inte så jättesnyggt klädd faktiskt :)


idag ringde jag min frisör för att ville toppa till det lite tänkte jag, har ju växt hejvilt under sommaren....nähä, hon jobbar sin sista dag imorn, och sen går hon på gravidledighet!!!! jaha, snacka om att jag har missat nåt sen sist jag var där i början av juni, kul för henne, verkligen!:)

men vad fasen ska jag göra med mitt hår....
haha ringde sara och hon blev lika chockad som jag, nu måste vi ju hitta ny, inte det lättaste. har en till favorit men hon håller till i etuna, vet inte ens om hon jobbar kvar, var flera år sen jag var där. vilket dilemma :)


på fredag kommer stefan & truki och plockar upp mig i öret sen vidare till flen, kuuul!

puss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh ska du till Flen i helgen? Jag funderar också på det men jag KAN VERKLIGEN INTE BESTÄMMA MIG!!! :/ Vad har du för helgplaner i Flen? Puss

2009-09-30 @ 21:40:09
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag rekommenderar 'min' frisör annars.. ;)

2009-09-30 @ 22:48:31
Postat av: ama

Ama?

2009-09-30 @ 23:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0