25 september

fullspäckad helg. snart ska jag cykla iväg och möta sara, vi ska handla, och sedan hem till henne för att laga middag, Linnéa kommer från etuna, och Helena ska vara med också. så det blir tjejkväll med god mat, mycket vin och massa skitsnack! mysigt! sen får vi se vart kvällen tar oss :)

imorn åker jag till sthlm, firar Sara E, och åker lite kryssning och dricker lite goda drinkar :)

Jag tippar på en mycket trött och sliten Sofia som kommer sitta här på söndag kväll, men det är ju bara vad jag tror!

Ha en underbar helg kära läsare och vänner♥


Saknar victor ♥

Kommentarer
Postat av: Hana

2009-09-25 @ 22:04:40
Postat av: Hanna

Ojoj, snacka om fullspäckat schema! :D Ha så kul nu tjejen! Kraaaaam <3

2009-09-25 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0