vilken fin helg!

fredag blev det inte mycket gjort, som sagt så kom victor hem ganska sent, så vi tog det mest lugnt på kvällen. i lördags så åkte vi direkt hem till Hanna, Mattias och Moa. Moa var på sitt vanliga underbara humör, ja det var de ju alla tre men ändå haha ;) vi drack lite kaffe och busa :)

sen åkte vi hem till mamma&pappa, och sen hem till victor igen, där det sen blev lite förfest, ensam tjej med massa grabbar och fotboll på tv, men jag klagar inte. jag hade ju bestämt att jag inte skulle på amazon, ändrade mig tydligen där nångång mellan 3:e och 4:e cidern haha. dåligt av mig! på amazon var noice asdåliga, men folket väldigt bra, och sedan var det vanlig musik, så det var en helt okej amazonkväll!
på vägen hem från amazon bjöd markus och jenna in till gemensam frukost kl 10 morgonen efter, jag och victor dök visserligen upp 2 timmar försent men alla var kvar och vi tog tacksamt emot lite frukost, jenna hade vart den hurtigaste människan i världen och bakat scones och morotskaka på morgonen, hur hon orkade det vet jag ej, för hon var hemma samtidigt som en annan....och vi var ju inte så pigga :) men det får vi betala tillbaka nångång, victor och jag kan vara barnvakt eller nåt :)

när vi kom hem till victor igen efter att ha varit och hälsat på victors mormor&börje, och min mamma&pappa igen hade murre kräkts på golvet, inte så lite eller, det var jättekul, man var ju ganska bakis ändå innan liksom....och vem som fick torka upp vet väl alla?! enda gångerna murre inte är victors katt det är när han bajsat eller spytt på golvet, då är det nån annans katt....

verkligen supermysig helg, men det är många man vill hälsa på och träffa så det går i ett allting hela helgen! men nu dröjer det ju bara 2 veckor sen blir det flen igen :)

nu ska jag vara på praktik alla dagar utom en, till och med nästa tisdag, motiverande! hela helgen förstörd....
vilken tur att alla andra helger är bra!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha, det kan du få ångra. Ett sånt löfte glömmer jag inte. Den 24:e kanske? Eller?????

2009-10-06 @ 18:50:09
Postat av: Sofia

haha jenna, jag kan tyvärr inte den 24:e, och kanske inte dagen efter heller ;) ta ett annat datum!

2009-10-06 @ 22:29:37
URL: http://sofiaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0