tack tack ♥

har knappt tid att sitta här..
men imorse blev jag "av" med ett av alla moment iallafall. sen om jag har klarat det eller inte vet jag inte. det visar sig på måndag tror jag. men hålla tummarna kan man ju göra! nästa tenta är nu på fredag, så bara sätta igång att plugga till den!

men i allafall, det har varit en klockren helg!
En ytterligare jätterolig fest hemma hos Hanna&Mattias! Hade skitkul hela kvällen, trevligt sällskap och god mat, verkligen lyckat! kan hända att jag skulle skippat iaf ett sista glas vin, eller kanske den där lilla whiskeyn, för jag gav verkligen bakfyllan ett ansikte dagen efter, jag såg fan värre ut än vad jag mådde, långt ifrån, och det händer inte ofta?!
Men är så tacksam för att vi fick vara med och fira Hannas 30-årsdag! Denna helg med :)

När jag och victor fyller 25 ska vi bjuda tillbaka på nåt liknande, storslaget :)
är ju inte så långt kvar...?!

nej, kort inlägg, måste åter ta tag i detta såkallade liv, är tillbaka på riktigt igen på måndag! och gudars vad skönt det ska bli! 8 veckors kämpade är kanske över då!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaaa, det har varit 2 lyckade fester! Tack snälla för att ni var med! <3



Ser fram emot era 25-årsfester... ;)



Kraaam

2009-10-27 @ 19:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0