så ovärt

jag har absolut ingenting att skriva.så bara för det ska jag göra det ändå.

har pluggat idag, och sen tyckte jag att jag var värd en fika på stan med sara och helena, en god kycklingsallad fick det bli. tar alla chanser jag får att slippa laga mat.


nu ska jag skriva klart min seminarie-uppgift som ska lämnas in imorn, och seminariet har vi på måndag, inget jag ser fram emot direkt, men så kan det va.

missar idol imorn pga praktik, även om jag nu inte tänkte se det kanske, men lika bra att jag missar det då en av mina absoluta favoritlåtar ska sjungas av den som jag tycker minst om - All night long av lionel richie, det kan ju inte gå vägen...?


men tycker att det är mysigt att victor anser att den dagen vi ska flytta ihop är snart, allt är ju relativt


Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha, jag har väntat i 10år snart på att gifta mig. Det är väl ingen BRÅDSKA, fick jag till svar. De är för lika, de där bröderna Johansson.

2009-10-08 @ 22:08:00
Postat av: Viktor Johansson

Det vet du !

2009-10-12 @ 16:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0