pluggipluggplugg

jaa håller på för fullt.
hoppas att jag imorn förmiddag kan koppla av och känna att det gick bra.
sen har jag en liten grej till över helgen, "hemtenta" som jag tänkte ta tag i så fort möjligt.

och de kommande veckorna då....? kan säga så här, är ledig 1 ½ vecka innan tentan den 4 december yaaay!
vad ska hittas på då? hrm.... inte haft så mycket "fritid" sen jag vet inte när :)



på Hannas fest i lördags lyckades vi med konststycket att boka biljetter (tillslut haha) till matchen Örebro- Leksand 27 november, och vad kul det ska bli! Heja LIF!  Fredagkväll och allt, Victor, Robin och Bettina gästar Örebro över helgen och det blir nog kanon! Bara leksand gör sitt, så ska vi göra vårt!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja nu längtar vi otroligt! Det är snart bara 8 veckor kvar till BF, tiden går så himla snabbt:)

Hoppas allt är väl med dig, trots en massa plugg!

Kram!

2009-11-01 @ 16:26:17
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0