mer död än levande

jag brukar vara levande.
det här tar kål på mig.

jag fungerar inte som människa. det är för mycket att göra, att lära, att komma ihåg.
så mycket onödiga uppgifter utöver praktiken, som bara den är jobbig.

måste äta, måste duscha, måste diska.....jo tjena, det kommer inte i första taget. det har man ju inte tid med. igår kom jag hem 22.30 från praktiken dyngsur efter min cykeltur i spöregnet, och så upp 05.45 igen. och så var jag hemma 16.30 idag... kan inte säga att jag var världens gladaste människa just då.

jag är ledig imorn, eller ledig?! enda dagen jag kan vara i skolan och träna på den praktiska examinationen vi ska ha snart.

leksand vann ikväll också, men det var fan på håret och de spelade ruttet....kul. verkligen. step up


nog med gnäll, men det behövs ju det med ibland.


saknar victor så jag håller på att bli tokig ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0