jag har suttit och försökt komma på en rubrik i 5 minuter nu

jag väntar och väntar. halv 5 kom jag till flen, traskade hemåt, eldade i kaminen, sen kom mamma&pappa hem, det bjöds på falukorv i ugn & potatismos, sen blev det the, och sen dess har jag väntat på att victor ska sluta jobba, jag hoppas att han gör det exakt nu och inte behöver jobba över.

tänk att jag fortfarande känner pirr i magen när vi ska ses ;)


victors facebook blev hackad under kvällen, hrm, poppis han är då, han och carolina gynning! men seriöst, jävligt konstigt, han har inte gett ut lösenordet till nån...och ändå var det nån inne på hans inlogg och skrev att han älskade zlatan, så jag började ju ana på en gång haha. någon som har för mycket fritid?


lovely med fredag imorn!


nehe om inte victor kommer snart måste jag börja äta nåt för att hålla mig vaken, inte bra


Kommentarer
Postat av: Sara

Nån som hackat min blogg också..kolla hur kul den ser ut nu liksom!

Tack och lov finns alla inläggen kvar!

2009-10-23 @ 18:49:38
URL: http://saraemet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0