inte riktigt, men nästan kan man se ett slut

nu har jag jobbat konstant sen i fredags, imorse när jag skulle skriva klockslaget på när jag satte in ett antibiotikadropp kollade jag på klockan, stora visan på halv och lilla nästan på 9, självklart, 20.30 var klockan. jag trodde det var kväll. och vilken dag det är vet jag inte heller. så det känns som att en ledig dag imorn kommer ganska lägligt. seminariet gick fint btw ;)


nu ikväll har jag suttit och anmält mig till en valbar kurs som heter barn och ungdomars hälsa och ohälsa, och fatta?! här sitter jag och anmäler mig till en kurs som jag ska läsa om ett år, sista terminen, termin 6! yeeeey!

gud vad jag är stolt att jag kommit så här långt!

*


häromdagen ringde victor och det första han började prata var om att han var inne på blocket och kollade på vilken hund vi skulle köpa?! jag trodde fortfarande efter 10 minuter att han drev med mig...och när han sa "man kanske ska ha två?" " hur stavas rottweiler?" ja då började jag nästan bli orolig?! men vad skönt, då har jag lyckats med den kampanjen, hade nog ändå trott att jag skulle få kämpa ett par år till iaf haha.

men det kommer aldrig finnas någon som denna fina hund, han var ju det absolut bästa som fanns, fina fina bossen, oj vad kul vi har haft med den stjärnan ♥












Kommentarer
Postat av: mamma

På tal om hundar, så tänker Krister och Marie skaffa hund. En Nova scotish tolling duck retriver.

2009-10-13 @ 12:26:15
Postat av: Anonym

Hund?????

Vill ni inte att jag kommer och hälsar på?

2009-10-14 @ 20:04:24
Postat av: Petra

Hej! Kom av en slump in här och kände igen dig! Jaa, det var en fin hund den där bossen! =) Att du har lyckats övertyga Victor om hund är jag förvånad över, men bra jobbat! Hälsa, kram Petra

2009-10-23 @ 11:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0