fredagsmys

nu åker jag snart hemåt till flen, det ska bli skönt! var en hel månad sen sist, måste nästan vara rekord :)

har inga planer alls nästan i helgen så jag ser fram emot att bara vara och göra det som kommer för oss, är ledig på måndag också, eller det beror ju på vad man definierar ledig, har massor att plugga egentligen!


när jag kommer hem vid 20 vet jag att det står en smörgåstårta och väntar på mig, hallelujah! vad jag ska äta! :D

och sedan runt 22 kommer victor hem från jobbet och efter det kommer jag inte vara någon annanstans än i hans famn, mysigt ♥


Så nu blir det fredagsmys!

Kommentarer
Postat av: Hanna

MUMS med smörgåstårta ju! :) Hoppas du har en skön kväll! Kanske ses imorgon??



kram kram

2009-10-02 @ 21:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0