snart snart snart

sista veckan på praktiken nu. skönt att slippa alla tidiga mornar och sena kvällar.

helgen var mycket lyckad!

i fredags kväll var jag hos Linnéa på tjejkväll, vi åkte och köpte thaimat och väntade in Jenny, sen åt vi och snackade skit framför idol! var en helmysig kväll, med massa gott, morotsstavar och gurkstavar i dipp är underskattat alltså, borde jag äta oftare tycker jag!

i lördags var det dags för 30-årsfest hos Hanna och Mattias, bådas släkt var bjudna, så det var nästan 50 personer! Det var verkligen en rolig kväll, mycket god mat och dryck, paketöppning för Hanna, och runt 21.00 styrde Hannas mamma upp dansgolvet i vardagsrummet, så då blev det dans resten av kvällen haha! och när folk inte orkade längre, gick det ju alltid att dansa med stolar! :D Var verkligen en lyckad fest, så himla kul! tack snälla Hanna ♥ repris i helgen kanske?!:)
Har ett par roliga bilder, men kameran är kvar i flen så kanske slänger in ett par i helgen :)

i söndags tog vi det lugnt, victor spelade match på eftermiddagen, så kollade på den, och sen slapp resten av dagen :)

nej sovdags nu, upp om några timmar igen, slutbedömning imorn, spännande!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själv Sofia! Ja det var en lyckad fest! Och jag fick så fina presenter av alla! <3 Kommer bli minst lika kul på lördag!



Ha en bra vecka! Kram kram

2009-10-20 @ 09:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0